Evästeiden käyttö on estetty selaimessasi, mikä rajoittaa osaa sivuston toiminnallisuuksista. Välttämättömät evästeet varmistavat mm. verkko-ostosten onnistumisen.
Huollamme sivustoamme keskiviikkona 25.9. klo 14–18 välisenä aikana. Huoltokatkon aikana sivusto ei ole käytettävissä. Pahoittelemme käyttökatkosta aiheutuvaa haittaa.
Ilmainen toimitus yli 35e tilauksiin | Toimitusaika 2–3 arkipäivää
Yrityksille ja yhdistyksille
Tutustu yrityksille räätälöityihin tuotteisiimme
Erotu, viesti ja ilahduta – yritykselle räätälöidyissä puuha- ja pelituotteissa yhdistyy lapsia kiehtova ja kehittävä sisältö, houkutteleva kuvitusmaailma sekä suomalainen pedagoginen osaaminen. Ota yhteyttä ja lähdetään suunnittelemaan yrityksellesi sopivaa toteutusta!
Räätälöidyt Oppi&ilo tuotteet
Oppi&ilo on Suomen tunnetuin ja rakastetuin kehittävien lastentuotteiden brändi, jonka parissa lapsi oppii, kehittyy ja tuntee onnistumisen iloa. Tuotteemme on suunniteltu 0–12-vuotiaille lapsille ja valikoimassamme on muun muassa puuhakirjoja ja -kortteja, pelejä sekä kirjoja.
Laadukkaita ja ainutlaatuisia puuha- ja pelituotteitamme voidaan räätälöidä yrityskumppaneidemme tarpeisiin. Olipa kyseessä ostoksen yhteydessä jaettava lahja, maksuton opetusmateriaali tai kokonainen toiminnallinen tila, me autamme yrityskumppaneitamme erottumaan positiivisesti, viestimään yritykselle tärkeistä asioista ja ilahduttamaan lapsiperheasiakkaita. Räätälöidyt Oppi&ilo-tuotteet saa kauttamme avaimet käteen -toteutuksella, joka kattaa tarvittaessa kaiken tuoteideasta suunnitteluun ja logistiikkaan.
Miksi kannattaa valita Oppi&ilo tuote?
• Vahva brändi ja ilme: Voit hyödyntää tuotteessasi vahvaa Oppi&ilo-brändiä, joka on lapsiperhekohderyhmälle tuttu ja pidetty.
• Ammattilaisten tekemä: Suomalaiset pedagogit ja kasvatusalan ammattilaiset luovat tuotteiden sisällön. Suunnittelun taustalla on ymmärrys lapsen kehitysvaiheista ja siitä, mikä innostaa lasta.
• Räätälöitävä sisältö ja visuaalinen ilme: Kestävä kehitys, lukemaan oppiminen tai tunnetaidot – voimme huomioida tuotteessa juuri ne sisältöteemat, jotka ovat yritykselle tärkeitä. Myös visuaalinen ilme on räätälöitävissä logolla ja yrityksen brändiväreillä.
• Vastuullinen tuotanto: Tuotteidemme materiaalit ovat myrkyttömiä ja turvallisia käyttää. Panostamme materiaalien kierrätykseen ja varmistamme, että käyttämämme paperi on peräisin luotettavasta ja jäljitettävästä lähteestä sekä tuotettu vastuullisesti. Lue lisää vastuullisuudestamme.
Tuumasta toteutukseen?
Ota yhteyttä ja lähdetään suunnittelemaan toteutusta, joka vastaa yrityksesi tarpeisiin!
Arla, UPM ja Kesko: Kierrätyskaverit-opetusmateriaali kaikille Suomen esikoululaisille
Arla, UPM ja Kesko haluavat kasvattaa yhdessä sukupolven, jolle kierrättäminen on jokapäiväistä, helppoa ja hauskaa. Tavoitteen saavuttamiseksi luotiin Kierrätyskaverit, Suomen ensimmäinen eskarilaisten opetusmateriaali kiertotaloudesta. Se käsittelee kiertotaloutta myönteisesti, innostavasti ja ratkaisujen kautta. Eskarilaisten tehtäväkirja tuo erilaiset kiertotalouden aiheet, kuten luonnonvarat ja niiden hyödyntämisen, kierrättämisen ja uusiokäytön tutuiksi oivaltamisen ilon kautta. Opettajan materiaali antaa ideoita ja vinkkejä, jotka tukevat puuhakirjan sisältöä ja syventävät aiheen käsittelyä.
Maksuton Kierrätyskaverit-materiaalia on jaettu tilausten perusteella kaikille halukkaille Suomen esikouluryhmille. Kampanja on ollut menestys; puuhakirjoja on jaettu tähän mennessä 90 000 kappaletta!
Hesburger: Lasten aterian yhteydessä jaettava puuhatuote
Olemme toteuttaneet jo useampana vuonna Hesburgerin lasten aterian yhteydessä jaettavia puuhatuotteita, kuten pyyhittävät puuhakortit, Maalaa vedellä -puuhakirjat ja raaputuspuuhakortit. Innostavat kampanjat ovat sisältäneet kuusi toteutusta eri kuvitusteemoilla. Kampanjat on toteutettu Suomen Hesburgerin lisäksi myös Virossa, Liettuassa ja Latviassa.
Puuhatuotteet ovat saaneet erinomaisen vastaanoton lapsiperheiden keskuudessa innostavuudestaan ja laadukkuudestaan.
“Kampanja sai hienon vastaanoton asiakkaissamme, Maalaa vedellä -tuotteista pidettiin kovasti. Saimme tuotteista paljon positiivista palautetta. Mukavana lisänä omaan kampanjanäkyvyyteemme saimme kampanjan aikana myös orgaanista some-näkyvyyttä, kun asiakkaamme jakoivat hienoja lasten toteuttamia Maalaa vedellä -taideteoksia omissa some-kanavissaan. Päätimmekin uusia kampanjan saamamme hyvän palautteen pohjalta.”
Museo leikki: toiminnallinen Oppi&ilo -tila ja puuhakirja
Olemme vuonna 2022 Museo Leikin pääyhteistyökumppani. Osana yhteistyötä olemme suunnitelleen museoon toiminnallisen tilan, jossa lapset pääsevät leikkimään metsäisessä luontomaisemassa Oppi&ilon tuotteista tuttujen hahmojen ja kuvitusten keskellä. Lisäksi toteutimme Museo Leikissä vieraileville lapsille mukaan jaettavan puuhavihon, joka paitsi aktivoi museovierailun aikana, sen sivuilla voi jatkaa leikkejä ja puuhia myös kotona.
Piltti-tuotteiden keräilykampanja
Olemme toteuttaneet Suomen Nestlélle jälleenmyyntipisteisiin keräilykampanjan, jossa Piltti-tuotteita ostamalla sai keräilylahjana Oppi&ilo-ensikirjan ja -puuhakortit. Suomen Nestlé valitsi yhteistyökumppaniksi Oppi&ilon, jonka brändin lapsiperhekohderyhmä yritys kokee kiinnostavana, innostavana ja laadukkaana.
Tutustu Oppi&iloon
Vuonna 2008 perustetun Oppi&ilon tarina on syntynyt rakkaudesta hyvää lapsuutta kohtaan. Työmme pohjaa vahvaan pedagogiseen osaamiseen ja omat tuotteemme ovat suomalaisten oppimisen ja lapsuuden asiantuntijoiden huolella suunnittelemia. Olemme osa Suomen johtavaa oppimateriaalikustantaja Sanoma Pro Oy:tä, joka kuuluu Sanoma-konserniin.
Tältä sivulta voit lukea, miten vastuullisuus toteutuu meillä. Oppi&ilo osa Sanoma-konsernia ja vastuullisuustyötämme ohjaavat Sanoman vastuullisuustavoitteet.